2020-11-16

 Listopadowe słońce

Myślałam ze tylko mgły i szaruga nas czeka. Tymczasem dzisiaj piękny, słoneczny i prawie ciepły dzień wygonił mnie z domu. Jasne ze nad rzekę. Spojrzenie z kładki w prawo i lewo:



Dalej dużo zieleni.



Stado kwiczołów:


 

Okazuje się że dalej kwiatki kwitną, nie poddają się, mimo że noce zimne.


 

Owady też się nie poddają.


Przetacznik perski kwitnie:


Krwawnik pospolity :


Jaskier ostry:


Koniczyna


Na szczycie wału:



Znalazłyśmy ścieżkę w stronę rzeki i zaskoczył nas miły widok. Ktoś tu sympatyczne miejsce przygotował, może łowią tu ryby. Najważniejsze że czysto a woda rozlewa się tu znacznie szerzej.



W oddali zobaczyłam wysepkę a na niej cztery czaple siwe. Daleko ale zoom coś pokaże.



Czaple nieruchomo wpatrują się w wodę.




Jeszcze śpiewające mysikróliki wypatrzyłam ale fotka dla spostrzegawczych .


Dystans 6 kilometrów, osiągnięcie niewielkie ale było przyjemnie.



10 komentarzy:

  1. Byłam ostatnio na dłuuugim spacerku po lesie, poobserwowałam siebie przyrodę, posłuchałam ptaków, kojąco wpływają na mnie🍂🍁🌲🌳🐦
    Piękne zdjęcia😀
    Pozdrawiam cieplutko🌻🤗🌞

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że przez to co się dzieje na świecie tegoroczna jesień jest trochę bardziej smutna niż kiedykolwiek. Za to pogodowo jest piękna i osobiście nie mam powodów do narzekań. Obserwowanie fauny i flory to zawsze dobry pomysł na spędzenie wolnego czasu.
    Piękne zdjęcia, zachęcają do spacerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie trzeba szukać sobie sposobów na poprawienie nastroju i nie dopuszczać do obniżenia nastroju do niebezpiecznych granic.

      Usuń
  3. Zazdroszcze Ci tej ilosci ptaszkow i ptaszorow! masz co fotografowac. MYsikrolika nigdy nie widzialam a to sliczniutki ptaszek. No i jeszcze calkiem duzo kwiatuszkow sfotografowalas. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na listopad to był szczególnie piękny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kusi mnie ta rzeka, kusi... jak mnie złamie, to jeszcze tej zimy sobie nią z Dębicy spłynę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarośnięta dokładnie, dla natury dobrze, dla człowieka trochę mało dostępna, bo krzaczory i brzegi wysokie.

      Usuń
  6. Mieszkasz w cudownej okolicy ! Słodki ten mysikrólik :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń