2021-01-16

 Śniegu trochę sypnęło

Prawie wszyscy się cieszą że zrobiło się biało. U nas temperatura  na plusie albo w pobliżu zera. Radość dzieci widać po ilości bałwanków w okolicy.

Ja też się dałam ponieść radości i wyszłam z rana aby nikt mi śniegu nie zadeptał. Najpierw koło kościółka św Marka, dalej deptakiem do parku.


Park kieszonkowy, nieduży.






 

W drodze powrotnej zajrzałam nad rzekę. Spłoszyłam kaczki krzyżówki, nie dały mi szansy na zdjęcie.





Stado szczygłów obsiadło badylki ale spacerowicze z psem spłoszyli je i po moim fotografowaniu.




Następnego dnia piękna pogoda ale kadrów niewiele, ptaków jak na lekarstwo. Dzieci zrobiły więcej bałwanów.




13 komentarzy:

  1. Napadało śniegu i od razu zrobiło się widniej! Śnieg to cały urok zimy!
    Super zimowe fotki !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze czasem słońca potrzeba. Wtedy dojdą kolory a nie czarno-białe zdjęcia.

      Usuń
  2. Pięknie nad rzeką, pięknie w parku. Śnieg upiększa wszystko, warto utrwalać te obrazy. Dawno już nie widziałam bałwanków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczygly ...raz tylko je widzialam, bardzo bym chciala jeszcze raz, to takie piekne ptaki. Zazdroszcz Ci tej wody w poblizu, ja musze do Wilanwa lub Konstancina. wszyscy sie cieszymy z tej przepieknej zimy tez lubie swiezy snieg. Cieszmy sie poki trwa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz szczygły gromadnie latają, szczególnie tam gdzie jest co skubać.

      Usuń
  4. Ze śniegu cieszą się głównie dzieci.
    Ale dorośli też,
    Piękne te Twoje zdjęcia.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Styczeń, zatem nie powinno dziwić, że śnieg i mróz, a jednak...❄☃😀
    Cieplutko pozdrawiam, zdrówka życzę w mroźny czas❄🌼☕🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba się szybko cieszyć bo nie wiadomo jak długo to będzie.

      Usuń
  6. Zima to obecnie chyba najpopularniejszy temat w blogosferze i jeszcze się nie spotkałam, żeby ktoś narzekał. Niby to tylko biały puch a cieszy wszystkich, i dużych i małych. Chyba już wszyscy tęsknili za prawdziwą zimą. Ja też tęsknię bo u mnie zima trwała trzy dni a jej resztki zostały jedynie w lesie. Czuję wielki niedosyt. Moc serdecznych pozdrowień i wielu pięknych zimowych spacerów Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegu potrzebują też nasze ogródki i lasy.

      Usuń
  7. Ładne, zimowe ujęcia. Ja już nawet nie pamiętam, kiedy robiłem zdjęcia na których jest śnieg. Pewnie dlatego, że zimą rzadko organizuję wycieczki. Nie lubię mrozu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń