2021-01-25

Dużo śniegu

Tak nie będzie ciągle, więc trzeba zobaczyć ten bajkowy świat. Śniegu napadało nam dużo, przebudzenie z cudownymi widokami za oknem. Drzewa pokryte puchem i cały czas dosypuje. Niestety temperatura na małym plusie. Połknęłam banana i w plener. Śnieg tylko gdzie nie gdzie odgarnięty, w innych miejscach powyżej kostek. Gdzie te tunele w śniegu z naszej młodości. Nad rzeką cudownie, chociaż wszystko w lekkiej mgle, śnieg prószy. Kaptur osłania okulary ale aparat pokrywa się rozmrażającymi od razu płatkami.




Z kładki dla pieszych widok na rzekę.


Są kaczki i kormorany ale zdjęcie nie wyszło, śnieg zasypuje obiektyw.


Droga na deptaku nie przetarta, pojedynczy ślad buta, psa i roweru. Pusto, nikogo nie ma ale to akurat lubię.






Nad wodą przelatują kormorany, spłoszył się bażant, świergolą bogatki. Świat w biało szarych kolorach. Nie zdecydowałam się iść do parku, trochę mnie zmęczyło przekopywanie się przez śnieg, zaspokoiłam chęć zobaczenia nie udeptanego, świeżego śniegu.





10 komentarzy:

  1. Ale u Ciebie cudnie! Zazdroszczę i Tobie i wszystkim tym, u których świat pokryty jest białym puchem. Pamiętam z dzieciństwa wysokie zaspy i śnieżne tunele, okolicę sparaliżowaną nagłym atakiem zimy i może u Ciebie na zdjęciach to nie do końca to samo to i tak wygląda cudnie. Przecież już od dawna nie było takiej zimy, mam wrażenie, że wszyscy na nią czekaliśmy z utęsknieniem. Świat otulony śniegiem wydaje się szalenie magiczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas prószy, to już ponad 15 godzin ale temperatura plus jeden stopień. Jest cudownie tylko nie na drogach.

      Usuń
  2. Bardzo magiczne zdjecia, jaki snieg! puszysty, bialy, delikatny. Szkoda tylko, ze ptakom nie udalo sie zrobic zdjec.Ja czekam na takie widoki, u nas na razie pada deszcz a mial byc snieg. Czekam..na razie zachwycam sie Twoimi obrazami prawdziwej zimy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy szansę mieć zimę jeszcze dobę, bo temperatura ma się obniżyć do -2st.

      Usuń
  3. Te drzewa śnieżne są aż nieprawdziwe, tak piękne. Nawet dobrze, że nie ma słońca, bo te lekko sepiowe obrazy mają nastrój z innej epoki.
    Gratuluję samozaparcia i wędrowania w tych warunkach. Ale warto było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 500m do rzeki, więc to nie był duży wysiłek.

      Usuń
  4. Oooo! Niesamowite widoki.Przed momentem słyszałam w Faktach o sporych opadach śniegu na południu Polski. Przepiękne są Twoje zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zimę, szczególnie w górach. Cieszę się, że jeszcze dwa miesiące zanim przyjdzie wiosna. Kocham każdą porę roku i każda mnie cieszy. A zdjęcia super klimatyczne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda pora roku ma swoje uroki, szczególnie przyrodnicze. Też tak mam, lubię wszystkie.

      Usuń