2020-12-24

 Jutro Wigilia

Czas trudny ale staramy się żyć prawie normalnie. Dawno nie spotkaliśmy się przy stole. Nie będziemy w komplecie, ale jednak. Już nakryłam bo jutro czasu będzie mało.


 Dla kontrastu pokażę ubiegłoroczny stół hiszpańskiej, dużej rodziny.


 To się nazywa spotkanie, prawda? Ja bym tego nie ogarnęła.

Choinka u mnie malutka, prezenty tylko dla maluchów.


 Misz masz na niej, ceramika córki, historyczne, czterdziestoletnie bombki, zabawki robione przez moją ciocię  60 lat temu ze sreberek, kolorowych papierków, koralików, drucików i cekinów.



 



Na wnuczkę czeka szopka, myślę że ją ucieszy.


Mam takie wspomnienie z dzieciństwa, zdjęcie zrobione przy choince. Ta mała to ja, a na tej choince sprzed wielu, wielu lat takie zabawki jak pokazałam wcześniej, tylko że zostało mi ich niewiele.

Składam życzenia Świąt pełnych radości i miłości. Zdrowia i pogody ducha.
 

5 komentarzy:

  1. Już wszystko przyszykowane <3. Piękne ozdoby :). Może te święta będą trochę trudniejsze ale niech będą równie radosne co poprzednie. Tego z całego serca życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Milo, tradycyjnie, te jedna bombke tez pamietam, takie mielismy na choince. duzo bym dala, zby miec takie zdjecie pod choinka, jakos nikt nam nie zrobil takiej pamiatki swiatecznej. Swietuj i ciesz sie spotkaniem wsrod bliskich. Scisakm serdecznie i swiatecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie wszyscy ale spotkanie było.

      Usuń
  3. Przesyłam serdeczne życzenia, by pomimo trudnego czasu, cieszyć się każdą chwilą, uśmiechem, obecnością bliskich. Zdrowych, spokojnych i pełnych nadziei na lepsze jutro świąt Bożego Narodzenia.
    Dołączam gorące pozdrowienia.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam słabość do szopek bożonarodzeniowych. Szopka dla wnuczki prześliczna. Przypuszczam, że była nią oczarowana.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń