2022-02-15

 Lubię niebieski kolor

    W szafie mam dużo niebieskiego, kwiatki też lubię niebieskie ale ten post jest dla niebieskiego nieba i wody. Czyli znowu byłam na stawach i skupię się na krajobrazach stawów z przyległościami, szaro-beżowych trawach i trzcinach a przy okazji ptakach.

    Była sikora uboga, dużo bogatek, kowaliki, czyże i dzięcioły. Były też sroki i sójki. Dzięciołów było cztery, urządzały gonitwy i wydawały swoje głośne dźwięki, a stukanie rozlegało się szeroko.





Przyglądnęłam się naszym łabędziom i ich nóżkom. Nasza łabędzica przylatująca tu od kilku lat była obrączkowana w Gdańsku. Łabędzie nie były zainteresowane moją marchewką.




Krzyżówek pływało dużo. A te stały w płytkiej wodzie.


Dalej to już długi spacer wokół rozległych stawów i po groblach.













19 komentarzy:

  1. Jakie podobne obserwacje do moich, ja robiłam zdjęcia w Konstancinie, tam też dużo wody. Śliczne są te różowe bazie olchy, w Konstancinie siedziała na olsze cała chmara czyży. Miałaś piękną pogodę i świetnie ja wykorzystałaś.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrą pogodę żal nie wykorzystać. Trochę późno przyjechałyśmy i było trochę spacerowiczów i biegaczy. Najbardziej przeszkadzają osoby z psami, bo wtedy na ptaki nie można liczyć.

      Usuń
  2. Tradycyjnie zachwycam się uwiecznionym przez Ciebie ptakom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne te Twoje niebieskości:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo piękno...Przyroda jest wielkim cudem...jak jej nie kochać ❣

    OdpowiedzUsuń
  5. Byliśmy wczoraj posłuchać ptasiego chórku...Cudnie !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jak ptaki śpiewają robi się weselej.

      Usuń
  6. Przepiękne miejsce i ile wspaniałych ptaków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje spacery. A gdy widzę te wszystkie niebieskości to nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba. Droga Ismar, cudowne są Twoje zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam niebieski, to mój ulubiony kolor, w ogóle lubię kolory, nie mam w szafie żadnych czarnych ubrań. W niebieskie niebo mogłabym patrzeć bez końca, na szczęście od kilku dni widzę takie nieustannie, po zbyt długim czasie szarugi i chmur. Od razu lepiej się żyje. Miłej obserwacji ptaków i pięknej spacerowej pogody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam i czarne i szare w szafie. A w sklepie odzieżowym tylko do niebieskiego mnie ciągnie.

      Usuń
  9. Lubię ten Twój niebieski kolor. Piękne te Twoje krajobrazy na jego tle.
    Chociaż tak prywatnie niebieskiego koloru u siebie zbytnio nie lubię. Podoba mi się u innych:))))
    Dziękuję, za ten przedwiosenny spacer
    Pozdrawiam ciepło z zielonych stronek

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pogody nam trzeba. Szarość nas otacza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj niestety szaro-burym dniem
    Ale już niedługo będzie bardziej kolorowo dookoła. Chociaż z drugiej strony...:(((
    Pozdrawiam nadzieją, która na przedwiośniu jest najpiękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak cudownie wiosennie Kochana Ismar. Uwielbiam twoje fotki ptaków, są niezwykłe, po prostu przepiękne. Trzeba umieć ująć przyrodę :) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń